Temat: Art Line Tattoo (ostrzeżenie-sklep z kolczykami) (1/1) - Body Piercing Forum

TEMAT: Art Line Tattoo (ostrzeżenie-sklep z kolczykami)

Art Line Tattoo (ostrzeżenie-sklep z kolczykami) 11 lata 8 miesiąc temu #705

  • Martinka
  • Martinka Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Chciałam was uprzedzić przed zakupami w tym sklepie. Mam z nim bardzo nie miłe doświadczenie. Dostarczył mi towar uszkodzony, z podwyższoną ceną dostawy. Gdy złożyłam reklamacje, a następnie odstąpiłam od umowy pieniądze nie zostały mi zwrócone i odesłanego do nich kolczyka również nie otrzymałam. Suma na szczęście nie była duża ale nie dajmy się oszukiwać. Jeśli ktoś, tak jak ja, ma problemy z tym sklepem to proszę o wiadomość bo razem można więcej. Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Art Line Tattoo (ostrzeżenie-sklep z kolczykami) 11 lata 4 dni temu #1048

  • Art Line
  • Art Line Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam,
Dobrze jak w sporze wypowiadają się obie strony. Zamówiony kolczyk został wysłany zaraz po zaksięgowaniu wpłaty . Przed każdą wysyłką towar jest sprawdzany pod względem uszkodzeń, kolczyk był nowy nie uszkodzony. Dostaliśmy od Pani mail że chce Pani kolczyk zwrócić ponieważ jest USZKODZONY (mogli uszkodzić go na poczcie). I takie reklamacje zostają przyznane (nowy kolczyk jest wysyłany do klienta) . Kolczyk został przez Panią przysłany jednak NIE BYŁ USZKODZONY i był rozpakowany...takiej reklamacji niestety nie uwzględniamy, ponieważ nie wiem czy nie potrzebowała go Pani na jedno, dwa wyjścia weekendowe. Nie wiem czy nie jest Pani CHORA NA HIV lub HCV (mimo posiadania autoklawu nawet w studio nie dajemy kolczyków na przymiarkę)
Kolczyk razem z wyjaśnieniem odesłaliśmy za potwierdzeniem odbioru. Odebrała go Pani wysyłając nam krótki mail "Kolczyk odsyłam"... Po raz kolejny kolczyk znalazł się w naszym studio... Złożyliśmy Pani wyjaśnienie że kolczyk nie był uszkodzony i takich zwrotów nie przyjmujemy i znowu na nasz koszt za potwierdzeniem odbioru odesłaliśmy go do Pani ( to już nasza trzecia wysyłka do Pani). Potwierdzenie odbioru otrzymaliśmy. Tak zakończyła się ta sprawa. Co Pani dalej zrobiła z tym kolczykiem? - nie wiemy .. Przesyłka była naliczona według taryfy poczty polskiej, to że Pani wysyłała go do nas po 10 razy mimo naszych maili to już nie nasza wina. Jesteśmy najlepiej działającym salonem tatuażu w Poznaniu i zarabiamy na tatuażach a nie na przesyłkach listu poleconego...

Pozdrawiam
Studio Art Line
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Time to create page: 0.081 seconds
Zasilane przez Forum Kunena ::